OVER MARKETING LINK
Een klein marketingbureau contacteren is een slimme zet
Al eens overwogen om een klein marketingbureau in te schakelen?
Een paar jaar geleden was zaken doen via het internet onontgonnen terrein. Vandaag beseffen veel KMO’s maar al te goed dat men op het vlak van marketing maar best goed kan mee zijn en zeker op vlak van online marketing. Niet mee zijn kan vandaag serieuze financiële gevolgen hebben en dat hebben veel bedrijven de laatste maanden zelf ondervonden. Een klein marketingbureau inschakelen is zeker het overwegen waard. Ontdek waarom een klein Marketingbureau de grotere concurrentie verslaat.
5 redenen waarom een klein marketingbureau
inschakelen een slimme zet is
1
Onafhankelijk en objectief advies
Onnodig te zeggen dat de bedrijfswereld er vandaag totaal anders uitziet dan 5 jaar geleden en zeker vandaag in het ‘nieuwe normaal’. Hoogtijd om uw bedrijf eens onder de loep te nemen en af te stemmen op de noden van vandaag. Een klein marketingbureau bekijkt alles met een frisse kijk, van buitenaf en zonder belangenvermenging. biedt persoonlijke aandacht, heeft een grote flexibiliteit en vindt een sterke klantenrelatie heel belangrijk.
2
Geen kost maar een investering
Bedrijven investeren te weinig in hun marketingafdeling. Al te vaak wordt dit beschouwd als ‘kosten’ die te zwaar opwegen op de rentabiliteit. Niets is minder waar. Wat is het rendement van werknemers die op marketingvlak hopeloos achteruit geraken ? Een bedrijf met zo’n marketingafdeling gaat drastisch achteruit en prijst zich de komende jaren volledig uit de markt. U heeft geen marketingafdeling? Moet u nu een marketing manager in dienst nemen of een freelancer met ervaring inschakelen?
3
Inspiratie door knowhow
U bent als bedrijfsleider een krak in uw vak, maar daarom niet in marketing. Een marketingpartner zoals Marketing Link mét jaren ervaring beschouwt u best als een sparring partner die met u meedenkt en u tot nieuwe inzichten brengt. Dit zorgt niet alleen voor inspiratie, kennis, nieuwe ideeën en moed, maar ook extra omzet en een goed gevoel.
4
Helikoptervisie
Een klein marketingbureau brengt alles snel in kaart en denkt mee vanuit de doelstellingen (strategie) van uw organisatie. De verschillende doelgroepen worden onder de loep genomen, de strategie wordt bepaald en er wordt gekeken welke marketingtools succesvol ingezet kunnen worden. De verschillende stappen en tools in het proces worden efficiënt op elkaar afgestemd.
5
Marketing Management
Een kleine speler met marketing management helpt bij de coördinatie van het marketingactieplan en doet hiervoor een beroep op externe gespecialiseerde bedrijven. Aangezien de doelstellingen van uw bedrijf gekend zijn, gebeurt het aansturen van externe partners zeer efficiënt en is er slechts 1 aanspreekpunt voor ù als ondernemer. Alles gebeurt volgens een welbepaalde werkwijze.
Welk marketingbureau kiezen?
U kan kiezen voor een groot marketingbureau met een grote naam en veel medewerkers of u kan een kleine speler met ervaring zoals Marketing Link inschakelen, die u gidst in de wereld van Marketing 2.0.
Waarom een klein bureau de concurrentie verslaat?
Voordelen om te kiezen voor Marketing Link
Geen uurtje, factuurtje
Opvolging door een senior marketeer met ervaring
Aanvaardbare tarieven
Grote flexibiliteit, ook op zon- en feestdagen
Geen wurgcontracten met kleine lettertjes
Jarenlange marketingervaring in diverse sectoren
Hands-on marketing in mensentaal
Transparante communicatie